TQM: Historia i autorzy

Z SYSTEM-KANBAN.PL

Wybór porównania – zaznacz kropeczkami dwie wersje do porównania i wciśnij enter lub przycisk Porównaj wybrane wersje.
Legenda: (bież.) – pokaż zmiany od tej wersji do bieżącej, (poprz.) – pokaż zmiany od wersji poprzedzającej, m – mała (drobna) zmiana

9 lis 2022

7 lis 2022

6 lis 2022

  • bież.poprz. 17:0817:08, 6 lis 2022Admin dyskusja edycje 3695 bajtów +3695 Utworzono nową stronę "'''TQM''' (Total Quality Management) jest to podejście do zarządzania, które koncentruje się na jakości i na podstawie udziału wszystkich członków organizacji w celu osiągnięcia długotrwałego sukcesu poprzez zadowolenie klienta oraz korzyści, które przypadają na rzecz robotników i firm. Dla Japończyków Total Quality Management składa się z czterech procesów: * '''Kaizen''' – koncentruje się na ciągłym doskonaleniu. * '''Atarimae Hi…" Znacznik: VisualEditor
REKLAMA
Ciasteczka cookie pomagają nam usprawniać nasze usługi. Korzystając z witryny, zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.